söndag 16:53

God kväll...dagarna bara rinner iväg..man hinner inte göra nått känns det som..
vi åkte hem till mams kring 12:30..gav pållarna kraft...sen gick vi in en stund..åt tacos :)
och nybakade bullar som mamma nästan precis hade gjort....ja sen gick vi ut..tog in pållarna så dom fick käka hö inne..mockade och grejade..packa hö osv osv..hugo & kita fick vara ute och busa i hagen så länge..sprang runt som tokar :)
borsta hästarna och så...bytte grimma på gormis..den han hade var så skitig :) han älskar att lorta ner täcken och grimmor o sig själv haha..pola är mer fin i kanten..hon rullar sig inte helst med täcke..då blir den ju smutsig haha.. =) mina tokar !!

sen fick wilma komma ut och busa i hagen :) ja när alla hundarna fått busa av sig så släppte jag ut hästarna

ja sen for vi...till affärn och handla..märke att jag hade på mig stall skorna i bilen..haha är så trött så jag glömde byta skor..
jaja tur att jag har andra skor hemma..så jag måste komma ihåg att ta med stall skorna imorn :)

blir nog att ta 08:25 bussen imorn hem till mamma..då tar ja en buss på dan hem..så jag är hemma när älskling vaknar :)

Åh snart kommer papi hem !! härligt..han kommer på onsdag ...nice nice..

19:00 miami ink på kanal 6..

hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0