sjuuuuk !

Ja jag är sjuk...halsen känns skit tjock och öm..förskyld är jag..lock för öronen..och fryser som fan...inge kul alls...fick ta på mig en lång varm kofta på min andra tröja men jag fryser ialf...orkar ingeting idag..helt färdig...
orkar inte ens städa idag..får ta det när jag är helt frisk...hundhår över allt...men men det får vara...
hundarna är en aning sega idag med märker jag :) solen skiner och det är ca -5 ute...
få se när jag får häst grejerna som jag beställde här om dagen..förmodligen nästa vecka nån dag...längtar :)
det är så roligt att köpa grejer till hästarna..älskar det hihi...mycket roligare än till sig själv...

idag är det en slapp dag..typ film dag....få se om vi hittar nån bra att ta ner...för det kommer inget bra på tv idag heller.. suck !
längtar till våren då alla serier kommer igång igen !

skönt att slippa tänka på mat idag..vi ska mumsa i oss den galet goda smörgåstårtan...det är mkt kvar :)

Nej vi hörs <!>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0