sjuk forfarande..

Ja näsan är det helt stop i..måste andas genom munnen..har iofs fått göra det sen jag vart förskyld..
är öm i hela kroppen igen..är väl feber igen :( fryser åxo..ska ta en alvedon precis innan vi lägger oss så jag klarar natten...
Tommy,josefin och nova kom hit med tommys datorn..bad dom komma in en stund..så bråttom kan man inte ha :)
så dom kom in..bjöd dom på en chocklad boll var :) så fick tommy en öl av kristoffer..så hade tommy köpt öl till kristoffer som tack för att han fixar datorn åt han :)
nova lekte runt med kitis :)
ja dom satt inne en stund men sen var dom tvugna att åka för nova stånka skit här :) o ingen blöja hade han med heller så..
så dom for...
jag gick ut med hundarna en sväng så dom fick göra sitt...sen så var tommy tvungen att komma med sin dator skärm för den sladden passa inte i kristoffers skärm...så han kom hit med den..stannade en liten stund och snacka sen drog han igen =)
Och älskling håller på med datorn nu..rensar allt skit från den..å sånt ! kan inte dator språket vad det heter haha =)

imorgon ska vi upp kring 09:00...sen vid 10:00/10:30 åker vi upp till tommy och hämtar josefin..och åker hem till mamma..
för vi ska ändå dit o jossan ska hem imorn så vi plockar med henne på vägen så klart...onödigt om mamma åker hit å hämtar hem josefin om vi ändå ska hem till mamma :)

kollade vädret på nätet precis och det ska bli mildare väder..tack gode gud för det !!! vill inte ha så här kallt !
det är överdrivet kallt..hos mamma var det typ-21..hur normalt är det ? här är det "bara" typ -15 eller nått...
men som sagt det vänder o hoppas mildare vädret håller i sig..

denna vecka kommer ju mitt paket från hööks jag beställt..beställde ju ett vintertäcke och massa mer...spännande :)

usch vad dålig jag känner mig :( orkar inte vara sjuk längre....
man har ju 0 energi då..ont i hela kroppen och hör knappt nått och näsan är det stop i..hmm !

Vi hörs !

Sibel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0