shoppat !!

Hej !!!

som sagt så tog jag 08:25 bussen hem till mamma & pappa...pappa hämtade mig vid busshålls platsen..åkte hem till dom...för pappa skulle raka av håret för det börja bli "långt" eller ja inte långt men börja växa ut:)
tog med kristoffers rak maskin..så jag hjälpte han med att raka av håret..sen åkte vi tll v-ås...besökte ica maxi bla...och hundman osv...köpte 6 par gardiner..det var nedsatt pris på dom..egentligen så kosta 2 par gardiner nästan 400 spänn! herrejesus vad dyrt..men fick 6 par gardiner för 370 kr...vadå värsta klippet =) så jag slog till på en gång :) snygga var dom så klart annars skulle jag inte köpt dom haha...för i sovrummet har vi 3 fönster..så det blir 6 par gardiner man måste köpa dit..

ja sen efter vi var klara så åkte vi..dom lämna av mig här hemma...kom in med grejerna och rasta hundarna..gav dom ett varsitt hundben jag köpte till dom..men inte fan biter dom på dom??? öhh?? kosta 50 kr st..det är dyrt tycker jag men vad gör man inte för sina hundar =) så är dom så jävla otacksamma så dom inte ens biter på dom..snällt va ? haha..shira är i "hund vardagsrummet" med benet så la jag kompost galler för..så får kita vara här var jag är med sitt ben..men shira ligger med sitt ben i soffan och sover hahah..jävlar vilken kallabalik det skulle bli om kita om in där..herrejesus..så därför särar jag dom när dom får ben...men ska fan ta bort benen från dom snart eftersom dom inte biter...dom fick ju ben igår och käka upp det med en gång..dom kanske vill spara dom här benen dom fick hahaha =) ja jag vet inte hur hundar tänker..men dom åker in i skåpet så får dom det nån annan dag helt enkelt !!!!!

strök alla 6 gardiner..satan vad jobbigt det var...dom var stora och långa..pust ! inga panel längder heller..domär ju yber lätta att stryka..hängde upp dom nyss i sovrummet..älskling sover på fast jag var där inne och tog bort dom andra gardinerna och la dit dom nya :) tröttisen !

få se när han behagar att vakna ;)

få se om jag orkar kasta ut mattorna på vädring och dammsuga och skura..om jag väntar för länge så orkar jag inte..men nu medans man är igång så kan man stor städa på en gång..jag ska nog ta och göra det..struntar om älskling vaknar av dammsugaren..klockan är faktiskt 15:00...så det är ju inte tidigt...och det är inte säkert han vaknar om jag dammsuger hallen + köket+ hundrummet+ data rummet+ vardagsrummet och har dörren in till sovrummet stängt..

Nej nu ska jag börja städa!!!!!!


Vi hörs lite senare igen..nu fick ni lite läsning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0