SAW 5

Ja den filmen har vi precis tittat på...lika vidrig som dom andra...men ändå kan vi inte låta bli att titta..haha..men vi har sett 1:an 2:an 3:an 4:an och nu 5:an...  så det här är den nyaste filmen...

ringde syrran för en stund sen åxo och bekräfta vilken buss jag tar imorn :) så hon hoppar på samma buss....
hoppas ja hittar ett par jeans..eller nått ialf...annars blir ja besviken..men man hittar alltid nått =)

gahh mår illa som bara den.,,,urk....älskling la på bastun precis och startar brasan utanför bastun så vi har myspys :) vi ska alltså basta om ett tag..är trött som en mört..men älskling ville basta så vad gör man inte för sin älskade =)

imorn ska jag kliva upp 09:00...så det är ju inte jätte tidigt vilket är skönt..kommer vara helt död imorn efter att ja & sis shoppat..blir alltid så jädra trött efter sånt haha..det tar ju på krafterna..

Nej men jag bloggar imorn igen,.,,om jag inte får ett ryck och skriver lite senare..annars hörs vi imorn !!!

Ha en trevlig kväll..

Pusspuss

Sibel mitt hjärta <3 jag älskar dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0