onyttig kväll =)

Ja ikväll blir det en onyttig kväll...vi har vart iväg till affärn och plocka massa lösgodis :) och till mat blir det pizza haha..och dricka...men nångång får man väl frossa i sig massa gott eller hur hehe...

20:00 lets dance..det ska vi se..men innan det kommer det inte bra alls på tv..

imorn ska jag ställa alarm..för jag ska ta 10:25 bussen imorn..så hoppar susanna på i karmansbo så åker vi till köping..och shoppar lite smått och så..sen tar vi en buss hem när vi är klara...det är mina planer för morgon dagen ! trevlans..

ringde nyss och kolla saldot på mina 2 H&M present kort..på den ena har ja bara 55kr och den andra 200kr =) har använt dom trodde det skulle finnas mindre så det var ju bra..så har ja pengar på kontot ju..så nu blir det shopping haha...

Nää men vi hörs !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0