ont ont ont !

God kväll..vi har precis kollat klart på en film..den var bra..minns inte namnet på den..
har ont i kroppen som fan,helt öm..sådär feber öm..så jag har garanterat feber för jag fryser som fan !
skallen känns som en ballong...täppt i näsan och halsen gör ont..och trött som fasen !!!! usch vilken början på 2009...
prata en sväng med morsan nyss..vi babbla på som vanligt...älskling starta bastun precis..så vi ska snart basta..blir inte så jädra länge i bastun för min del eftersom jag är sjuk...men skönt med värme :)

få se när det blir sängen..blir nog en tidig kväll tror jag..har ingen ork kvar i kroppen alls.precis så jag orkar gå till toaletten och kissa och tillbax till soffan och täcket.....

nej vi hörs !

Aj vad halsen gör ont..och är såååå öm i kroppen:( gahhh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0