mer än nöjd !

Hej igen !!!

Ja jag är så nöjd över mina nya gardiner i sovrummet..vart såå fint så =)
är trött som en mört med..usch.hjärnan vill sova men inte jag haha..hur går det ihop? nej men jag ska lägga mig kring 23 tiden...så det är ju snart ;)

vill klippa mig åxo..inget radikalt men bara "piffa" upp det..vore så härligt..men har inte pengar..eller jag har pengar men ska in handla ett par brallor bla..så gahh hur ska jag göra...måste fylla på mitt busskort snart åxo..har väl 4 resor kvar typ...ja det är mycket här i livet..men allt brukar lösa sig =)
men mitt hår är i behov att klippning..är så livlöst nu..platt och trist...ingen kul alls..

Nä men jag bloggar imorn när jag vaknat..åhh vad jag ska sova =) haha..

vi hörs imorn !

Jag älskar dig kristoffer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0