kåta hundar!...

Ja det tok snöar ute just nu,,,det har kommit mycket snö....åh jag som hade hoppats på en tiiidig vår :) hehe..men men..hoppas att äckel snön försvinner snabbt...men det är ju inte ens minus ute så det blir bara blask på vägarna ju..

fyllde på pållarnas vatten tunna precis..packat hö och sånt :)

ska ta 14:12 bussen hem...

jag blir tokig här för lillu (mammas ena hund) gnäller och är kåt på yngwe..och yngwe vill ha sex hela tiden...
dom får aldrig nog..så vi la in lillu i buren..men hon gnäller och låter allmänt störd..yngwe lyssnar som en bög härifrån och bara väntar på att hon släpps ut så han kan hoppa på henne och göra sitt...och lillu njuter för fulla muggar då..ja det är värsta djur sex här hahahaha....

(det är meningen att lillu ska ha valpar) men det får väl fan räcka med knullandet..men nej helst vill dom upp vid 04:00 och göra barn..och hålla på hela dagen non stop..men 1 vilo pause...jag blir tookig!!!!!!


ursäkta men jag är tröt & irriterad...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0