kallt som fan !

Hej igen ! nu är vi hemma igen..åkte ju vid 11:30 hem till mamma..vi tog med hundarna...
satt inne en stund sen kom tommy,josefin och nova...sen vart maten precis klar så vi åt..sen åkte jag,kristoffer,tommy,nova och josefin och hämta hö..hö "gubbens" hund var ute..åh vilken snäll o mysig hund :) ville bli klappad hela tiden :) sen kasta vi lite snö bollar till den då vart den busig :) sötisen..nova skratta så tårarna nästan spruta när hunden fick fnatt...
sen betala jag så åkte vi hem...lassa av höt....sen in och värma oss,,och leka med nova =)...sen åkte tommy,nova och josefin hem...(jossan fick sova där en natt till)
sen gick ja ut och mocka och gav hästarna hö..går åt mer hö nu när det är så kallt så dom håller värmen..
gav dom kraftfodret innan vi åkte hem...så slänger susanna ut kvälls höt till dom !!! har packar färdigt så det är bara för henne att dela upp det och kasta in i hagen till pluttisarna...har även packat klart morgon höt...så allt är fixat !!!! sen fixa jag kvälls höt som dom ska ge kring 18 tiden..sen får dom en sista gång senare...
men inna jag åkte så kasta jag in lite hö till dom..men dom var typ så mätta så dom åt knappt haha...gav dom rätt rejält med hö när jag var där dom timmarna..det är bra ju :) annars har dom så bråttom när dom ser att hö är på gång men nu lunkar dom sååå lugnt o hade ingen bråttom alls :) ingen brist på mat ialf =)

tommy ska komma hit med sin datorn senare idag så kristoffer ska fixa och greja med den..han sa att det var massa virus och skit på den..o så seg..så min data nörd till pojkvänn ska fixa det =)  han som kan allt om datorer =)

Ikväll blir det tacos för våran del..mums..men känner ingen smak alls..är sååå förskyld....

vi hörs lite senare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0