julen är ute nu !

Fan det är nå krångel med bloggen....jag publicera ett inlägg imorse men den syns ej..suck !!!
Jag vi vaknade kring 10 tiden idag...har kommit en massa snö ute..
fast jag är sjuk så har ja städat & fixat..känner mig helt död nu..

har gjort detta :

* plocka lite
* tvättat kläder
* hängt ut kläderna på tork
* tagit ner alla julsaker o packat ner dom i "jullådan"
* tagit ner julgardinerna
* strykigt gardiner
* hängt upp andra gardiner i vardagsrummet,köket,sovrummet,datorrummet..
* dammtorkar lite här & där
* bytt dukar på borden..
* rensat jackor i hallen o kastat ner dom som inte används i källaren..

Nu har jag bara dammsugning och skura kvar !

kommer dö när jag dammsuger..har ingen ork egentligen, men inget blir gjort annars..man måste offra sig o städa fast man är sjuk..får ligga o vila i soffan resten av dagen..

orkade inte se julgrejerna längre..känns inte juligt längre....så det fick åka ner idag ...

Nu ska jag dammsuga !! vi hörs om ett tag igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0