Jävligt kallt...

God morgon..vaknade vid 09:30..(hade ställt alarm,så jag inte skulle sova så länge)
upp och duscha & äta frulle osv..älskling var redan vaken han hade vaknat och gått upp vid 08:00 typ..kollade hur kallt det var ute..det var hela -17...herregud...mamma messa mig och skrev att det var -19 där hos dom...
sen ringde mamma o paps var på g att åka...vi ska hem till mamma vid 12 tiden..för vid 13 ska det hämtas hö..
ringde även tommy..för han ska hjälpa mig & kristoffer med att hämta hö..och josefin sov över där från igår till idag :) först har hon tjatat att få sova här..å vi ska att i helgen passar det men så vart jag så sjuk så då sov hon över hos tommy & dom...
för det skulle inte ha vart kul för jossan och vart här när jag orkar knappt lyfta ett finger,,, så tommy,jossan o nova åker hem till mamma vid 12 dom med...så ska nog josefin sova en natt till hos tommy :) nova tycker nog att det är skit kul när josefin är där :) dom leker alltid så mycket med varann när nova är hos mamma tex...

Nej vi hörs senare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0