Hemma !

Hej nu är jag hemma...tog ju 07:02 bussen hem till mamma...(eller snarare 07:11 bussen)
väl framme så tog jag in hästarna så dom fick sova/ äta inne...
dom fick vara inne tills jag skulle åka med 12:12 bussen...

Ska snart ut med hundarna en sväng..och vid 13:30 ska jag iväg ! eller före ska jag dra..
Men sen hem igen..blir inte borta så länge....

blåser helt galet mycket..typ storm ! ingen kul alls ju...

Skriver dagligen nästan med en tjej som köpt en bullis valp från oss..super trevlig tjej ! hon skickar bilder osv,,vi skriver om allt och inget...kul och hålla kontakt...det är ju kitas och wilmas & hugos helbrorsa :)

Älskling ligger och sover just nu...få se när han vaknar till liv..hundarna sa tack och lov inget när jag kom hem..var rädd för det att dom skulle väcka han..men icke :)

Nu ska jag ut i stormen :S

Vi hörs !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0