hemma !!!!!

Hej nu är jag hemma igen :)
tog 14:12 bussen hem..men så klart var den sen som alltid...älskling ringde mig när jag satt på bussen när den var här i skbg :) då hade han vaknat precis..
åt 2 mackor när jag kom hem...för jag var dö hungrig..orka laga nått direkt..haha...

det snö/regnar fortfarande..så jädra trist...hatar snö..det räcker med snön som vart tycker jag...

imorn blir det sovmorgon för min del :) när älskling vaknat och så,..så far vi hem till mams & paps en sväng..ska ta av täckerna ..för det ska inte snöa imorn...

vi hörs snart igen !!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi har hållit på ett tag, men senaste året har vi inte tränat alls eftersom att jag haft fullt upp med Ailie. Det är nog egentligen 2 år sedan vi tränade "på riktigt" men då tränade vi oftast minst en gång i veckan. Men Julie är otroligt lättlärd och älskade agility från start så jag har haft mycket gratis där. :) Tränar du själv agility?

2009-01-20 @ 17:47:45
URL: http://fridagranstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0