god morgon tisdag..

Happs idag är det tisdag..inget märkvärdigt med det...alarmet ringde vid 08:00..bara och dra upp sig ur sängen och gå och duscha..klä på mig och fixa mig..hämtade skorna från pannrummet...(tvätta ju 2 par skor här om dagen)
det blåser ute men inte som igår kväll..då var det storm ju...
Ska ut med hundarna så dom får kissa..för älskling var ut med dom när han kom från jobbet efter 06:00..

"min" buss går 09:25 ju..så jag har tid över till och med :)

Usch jag är såå trött..ville inte alls gå ur sängen idag..den var så varm och skön...och älskling brevid sej..nej då vill man inte kliva upp....

Men ska ju till mams..ska mocka och göra det vanliga..tar en em buss hem,,,


Vi hörs!

Ha en bra tisdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0