god morgon tisdag !

God morgon...alarmet ringde vid 07:00..älskling kom och la sig precis då och fråga om jag var vaken =) fråga om hundarna gjort sitt..så jag vet om jag ska gå med dom eller bara låta dom kissa på gårn..och jag ska låta dom kissa på gårn innan jag åker iväg...

duschade när jag klev upp och sen klädde jag på mig och käka frulle..och nu sitter jag här..köpte ett nytt shampo igår..tvätta med den imorse åh herregud vad gott håret luktar =)

ska ta 08:25 bussen hem till mor & far...sen bär det av till v-ås..för handling och shopping :)
och sen hem..perfa =)

Nej nu ska jag leta efter nån tröja jag ska ha på mig..och fixa håret...först måste jag kika in aftonbladet.se & expressen.se som varje morgon..hehe..

Vi hörs!

Ha en bra tisdag så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0