god morgon onsdag..

God morgon..veckan går framåt ialf :)

Alarmet ringde vid 07:00..älskling hade inte gått och lagt sig än..men gick och la sig typ när jag klev upp...
duschade och käka frulle..ska fixa håret snart...sen kissa hundarna på gårn..
bussen går 08:25...sen hem till mamma...väl där så ska jag ge hästarna kraften och så..sen åker vi till kolsva & köping..ska handla och så. sen hem till mams igen.....och josefin slutar skolan vid 13:30..så vi plockar upp henne och åker till skinnsberg..till tommy...ska dit och hälsa på :)

nej vi får höras senare...

Ha en bra dag så länge !!!

Uppdatering :

Nu har jag vart en sväng med hundarna....sitter med jacka och skor på mig :) ska strax gå till bussen...
nu vet ni det med =)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0