full rulle redan..

God morgon..eller god dag kanske =)

Vaknade utav mig själv vid 10:00...kunde inte somna om så jag gick upp..klädde på mig och gick ut med hundarna..sen in och ge dom mat...åt frukost så ringde tommy o fråga vad jag gjorde och om han kunde föra över pengar till mitt kort och hämta ut det..sa att jag käka frulle men att han kunde komma snart..så han kom och jag följde med..tog ut pengarna till han från minuten..sen gick vi in på ica..han skulle handla nått och jag skulle hämta ut mitt hööks paket som kom i fredags men hade glömt bort och hämta den..så jag hämta ut den..sen släppte han av mig hemma..

älskling hade gått upp då precis =)

duschade precis..hann ju inte imorse ;)
var tvungen att öppna paketet fast jag visste vad som låg där haha..1 par vinter ridvantar och 1 vintertäcke..och 2 hinkar..så det ska jag ta med när vi åker hem till mams om en stund...hundarna får följa med och springa runt och busa =)

Vi hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0