fredag morgon...

God morgon..här har man vart vaken nån timme redan =) alarmet ringde vid 06:30..upp och skicka mess till babe att jag är vaken..( han slutar ju 06:00 och lägger sig vid 07:00 så jag bad han ringa om ja ej messat) så han ringde ialf för att höra läget :) eller han sa att han ringde för att höra min röst hehe sötisen =)

klädde på mig o släppte ut yngwe & fuij...käkade frulle..gjorde iordning josefins matsäck..(dom har fridlufsdag idag)
ja sen så tog ja in yngwe & fuij..och ut med lillu...sen när hon var klar så in med henne..gick ut till stallet vid 07:00...hämta hö säcken...gav dom morgon höt...tog ut kita & shira till stallet..eller dom sprang i hagen och gjorde sitt  ;)
gav pållarna kraft åxo...ja sen in igen...

vid 07:30 gick jag & jossan & yngwe till busshålls platsen :) bussen kom vid 07:40 typ....

Ja och nu sitter jag här..susanna sover..just ja igår så var jag så jävla trött..så susanna erbjöd sig att ge kvälls höt till hästarna vid 21:00..åh hon rädda min kväll :) gick o la mig med jossan vid 20:00..somna ganska direkt..var helt sluuut !

Jossan slutar vid 12:00 idag...och mamma kommer hit vid den tiden..o tar upp mig,susanna o jossan..mamam släpper av mig hemma..så åker dom till stugan...så sen när babe vaknat å så...så när vi ska åka hit så plockar vi upp susanna...sen hit...

och mams & paps kommer hem imorn på dan nångång...sen far ja & babe hem :)

Nää nu får det räcka för stunden...vi hörs lite senare..nu ska jag kolla vad som hänt i världen på aftonbladet.se & expressen.se ett måste varje morgon =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0