fredag 9/1

God morgon..idag är det Fredag..inget speciellt med det men,,,
Vaknade före alarmet till och med..hade alarmet på 08:45..men vaknade vid 08:30 men låg kvar 10 minuter innan jag klev upp..upp och duscha..klä på mig..ut med hundarna..var underbart väder ute..solen skiner och det är + grader ute ! härligt !
sen in och ge hundarna mat..åt frukost sen ja med...och nu sitter jag här.."min" buss går vid 10:25..och jag är redan klar..för igår vart det så stressigt på morgonen..men nu har jag mycket tid över..mer än jag trodde...
hörde när älskling kom hem imorse från jobbet...han var hemma efter 06:00....

Natten gick bra föresten..hade lite ont igår kväll när jag la mig..men bara lite..men sen somna jag! underbart att jag har sovit hela natten...

Ja sen när jag är hos mamma..så ska jag ta av täckerna på hästarna och ge dom kraft och hö..mocka och dona ska jag med...ska ta en buss på dan/em hem..vill hinna vara med älskling...har blivit så sena dagar nu på sistone jag kommit hem...

nu är älskling ledig...och börjar på söndag igen...

Vi hörs senare !

Ha en bra dag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0