förlåt !

Hej ! förlåt har vart fullt upp så bloggen hamnat i kläm...gick upp vid 06:00..upp och käka frukost..ut till stallet gav hästarna hö..tog av inne täckerna..rasta wilma & hugo...sen fixa jag morgon höt i hagen...på med täcken på hästarna...och så fick dom kraftfodret...sen ut...sen in..då var nova vaken med :)
så åkte jag,mamma,susanna,jossan och nova...till köping..lämnade av susanna...sen till bilfirman..lämnade bilen o vi gick till big inn..det var bara ica som var öppen haha..men vi var ju där vid 08:00...
köpte macka och satt vid bänkarna som finns där..sen vid 10:00 öppna H&M..in där och kika..hitta ett par svarta "mjukisbrallor" köpte dom..dom var fina ! mamma köpte massa kläder till josefin =)
ja sen vid 10:30 gick vi till bilfirman igen..då hade dom inte ens grejat med bilen..suck! dom sa att vi kunde komma tillbax då..hmm..vi sa att vi kan inte vänta mer för vi har väntat i 2 timmar redan...så vi fick låna en bil..en fin en :)
åkte hem till mamma....rasta hundarna och gav hästarna lunch hö...
lekte massor med nova =) sötisen...
och sen mocka jag och dona som vanligt !

och vid 15 tiden kom tommy..så jag,mamma,nova och jossan åkte till köping..till bilfirman..lämna tillbax hyrbilen..o så hade dom grejat klart med tommys bil...sen så åkte vi hem till mamma...tommy hjälpte mig att dra vattenslangen och fixa vatten i tunnan ute till hästarna..
och gav ja pållarna hö och kraft....så åkte ja & tommy och nova hem...

han lämnade av mig..äntligen hemma !!! underbart ! :) härligt att vara med älskling igen !!!!
köpte med 4 cheeseburgare till han :)

duschade och på med mina nya brallor..sitter här helt jävla slut !!!! uääkk....så jädrans trött...
skulle kunna lägga mig nu..vart en sån lång och intensiv dag....

hundarna vart sååååå glada när jag kom hem =) pluttisarna..

Imorn är det full fart igen..ska ta en morgon buss till mamma..sen åker vi till v-ås. och så ! men ska hem i tid imorn ialf =)

Nej nu orkar jag inte skriva mer...vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0