färga håret !

God kväll....åkte ju hem till mamma imorse..gav hästarna kraft..sen åkte jag & mamma mot v-ås..in på ica maxi..handlade..fick 2 par strumpor och en Geisha "låda" kostade bara 19 kr..helt galet billigt :)
och så en hårfärg...inte svårt val..eftersom jag är svart hårig så vart det svart hårfärg så klart :) för den förra svarta jag köpte var kass..men nu köpte jag permanent hårfärg..som håller :)
ska ta och färga senare ikväll tänkte jag..man blir så härligt svart om öronen och pannan och allt..suck ! det är det dryga med svart hårfärg..det sätter sig verkligen i huden..fast ja hade matolja i pannan och nacken..jaja ! får blir så där snyggt svart över allt haha..

är så slut..man kan inte bli mer slut än vad jag är..helt död..kroppen värker av trötthet....nej imorn ska jag sova ut..ingen alarm ska ställas...

vi hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0