fan !

Jag fryser så in i helvete...jag frös som fan i bastun..och annars skulle man dö av värme..och duscha var ingen höjdare..kroppen är så förbannat öm så det gjorde ont......fryser som tusan nu med..halvligger med täcke över mig o darrar...gaahh ! halsen gör såå ont....täppt i näsan så man andas med öppen mun..känner mig som en gris typ hahah...
snart ska vi sova...helt sluuuut !'

måste prata med pappa imorn om han kan fixa hö innan han åker tillbax till norge (jobbet)
han åker på söndag..så innan det..är ju sjuk så man har inte nå ork alls....

imorn får älskling besöka apoteket..köpa alvedon...få se hur jag klarar natten ! har ingen alvedon hemma heller !

Nej orkar inte skriva mer...skriver imorn när jag vaknat till liv....

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0