bastu bilder :)

God kväll...nyss kom jag och älskling hem precis..vi fick nått ryck och åkte till köping :) till donkan och köpte mat...mums ! fast jag kännde ingen smak alls hahah..lite trök men men nu är man mätt ialf...bjöd älskling på det han ville ha !så snäll jag är :) hehe...

har så förbannat ont i halsen..ingen halstablett hjälper,inte ens strepsils...hmm..förskyld forfarande...fryser o svettas vart annat...ska ta en alvedon innan säng dax så natten går bra..kristoffer sa att jag låtit o vart allmänt "orolig" i sängen i natt...
ja så kan det vara när man är sjuk...snart blir det en film...härligt härligt !!!!

måste påminna pappa imorn att om han kan fixa släpet eller om det måste hyras..för hö måste hämtas innan han far iväg till norge o jobbar....


här kommer 3 bilder från idag när vi basta :)

(alla bilder är klickbara)


shira har intagit sin position i bastun =)


'

shira väntar på att få gå in i bastun haha..


suddig bild på shira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0