bastat !

Nu har vi precis bastat och suttit utanför bastun vid "brasan" hur sköönt som helst..bara sitta och njuta..man sitter nästan längre där än inne i bastun..typ samma värme i bastun o utanför hehe..
så jobbigt att vara såå förskyld..känner mig inte helt 100 i kroppen..kanske är det lite feber som spökar ?
drygt är det...

få se om det kommer nått bra på tv ikväll..säkert inte ! som vanligt....
kanske blir det en rätt tidigt kväll i sånt fall..

nu är det typ -6 ute... sköönt som bara den ! alltså att det sjunker och bli mildare !

imorn så ska jag åka med tommy på dan hem till mamma..sen ska jag sova över hos mamma tills på onsdag..för på onsdag morgon ska ja o mamma o jossan iväg tidigt och lämna tommys bil på service...(tommy jobbar så vi lämnar den)
så jag offrar att sova en natt där...ska in på H&M åxo har ju 2 present kort :)
sen på onsdag dag/em ska jag åka hem till min älskling ! har inte sovit ifrån han på evigheter...kommer kännas konstigt o tomt :( men men jag överlever nog..

Ja vi hörs !!!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

skönt det lät med bastu :)

2009-01-06 @ 09:55:10
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0