äntligen !

Ja nu är det städat :) äntligen...har inte haft varken lust eller ork att städa..har ju vart sjuk så länge..men nu har jag gjort detta:

* dammsugit
* skurat
* vattnat blommorna
* damm torkat över allt
* tänt myspys värmeljus :)
* startat en maskin med mina skor som var lortiga...
* torkat bord osv...

Har bara en sak kvar att göra och det är att vika in all ren tvätt i skåpet ! sen är det perfa :)

Älskling är till affärn nu och handlar lite basvaror..och hämtar pizza från bosses =) Mums !!!

Imorgon ska jag upp tidigt...vid 05:45..och ta 07:02 bussen hem till mamma..gääsp :)
för ska ta redan en buss vid 12:12 hem..för jag ska göra en grej vid halv 2...så då åker jag på morgonen så jag hinner mocka och dona och sånt...

Ja nu vet ni det !!

Vi hörs lite senare !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0