äntligen tack!

jag har försökt att komma in på blogg.se hur länge som helst men utan resultat ! men nu kom jag äntligen in =)
tvätta och smörjde fejan precis :)
kikar lite smått på tv..på tv4 fakta..anmäld försvunnen..ganska bra program...
älskling håller på med sin dator..för han fick virus i den...men nu är det fixat o han installerar om och så !!
så han är inte så social just nu haha...
var ut med hundarna för ett tag sen..åh vad det är slaskigt och äckligt ute..

ska vara vaken till 23 tiden idag..då åker älskling o jobbar..för jag slipper gå upp tidigt imorn :) häärligt...
sen när älskling vaknat o så imorn så far vi hem till mamma & pappa en sväng..pappa kommer även hem imorn från jobbet..nice...

Nej nu ska jag kika runt på nätet och snegla på tv:n sammtidigt haha...

hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0