äntligen hemma !!!

Hej !!! nu är vi hemma igen :)

vilken natt det var...vi var vakna nästan hela natten..det var mycket aktiviteter i huset på natten kan jag säga...både jag & kristoffer hörde en massa...

ja sen vid 10 tiden tog vi med kita & shira å åkte hem...susanna vart kvar hemma ju...för mamma & pappa ska tydligen komma hem imorn...så världens bästa syster susanna ger pållarna hö o så !!!! vad vore världen utan henne ? :)
tack bästa syster <3 <3

men jag fixade hö & kraft så allt är ordnat..så hon bara tar och ger till dom..för att underlätta hela enkelt !

Ja tommy är här nu..eller kristoffer & tommy är i garaget..för vi ska åka till stugan..så dom ska köra cross på isen:)
nu har  tommy tändstift till sin cross så nu blir det att åka för bägge två =)

nova är där med..så jag ska leka med sötisen :)

Ja sen när dom åkt tills dom inte orkar mer så far vi hem! =)

ska försöka att komma ihåg att ta nått kort kanske..men det är snö storm ute..inte så kul..men men :)

Just ja igår köpte älskling mig ett par mjukisbrallor..jätte fina...tack hjärtat! och så köpte han brallor till sig..


Nää men ja skriver sen igen !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0