äntligen fredag !

God morgon..äntligen fredag =)
hade alarmet på 08:00..men vaknade till när älskling kom hem från jobbet imorse efter 6 tiden..halv sov fram till 08:00..älskling var vaken vid 8 ..men han låg i sängen,,han sa dagens rapport ( om hundarna haha) så ska ut med dom på gårn snart så dom får kissa..för dom hade gjort sitt ute imorse :)

Messa mamma vid 08:00 att jag var vaken att jag ringer när jag sitter på bussen..då fick jag tillbax : okej.vi har -13 här...

Här visar det -10..men älskling sa imorse att bilen visade åxo -13...för där vi har termometern så är det lite mer skyddat där..

ska ju ta 09:25 bussen hem till mams..vi ska handla lite och så..sen hem till henne igen..ska mocka och greja och dona !
sen på dan kommer älskling o hämtar mig..eller han sa att han har alarm på 14:00 för han ska hämta cross däcken osv..

Så nångång på em kommer han nog :)

Vi hörs !

Ha en bra dag så hörs vi igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0