åh helt sluuut !!!

Hej !!!

Nu sitter jag i soffan med täcke...är sååå slut efter en dag ute...vi åkte ju till stugan vid 12 tiden..före det var tommy hit o så lassa dom på crossarna på släpet och så....

så gick ja å babe över isen..hade snöa skit mycket ju..var jobbigt att gå =)

nova kom o mötte oss hihi sötisen..hon var jätte glad o se oss...
hugo & wilma sprang runt å busa..ja sen kom tommy,anna och theo..theo var så glad till alla :) skratta o hade sig...
så var vi alla ute på isen och grilla korv o käkade...gott gott....det snöade massor då..gjort det sen tidigt på morgonen...

älskling & tommy åkte runt på crossarna ....dom vart som barn på nytt =) såg mysigt ut när snön sprutade hej vilt...

ja sen efter nån timme så gick vi in i stugan och värmde oss..satt där och snacka & busa med theo o nova....sen ut igen o titta när dom körde runt och lekte :)

vi var där i 5 timmar..vart en lång dag ute på isen..det känns i kroppen kan jag lova =)

tog en lång dusch när vi kom hem..å nu sitter jag här med täcke på mig :)

Äh vi hörs lite senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0