8/1

god morgon...vilken jobbig natt jag haft :(

var så jävla trött igår så jag la mig vid 21:00...älskling fick vara vaken själv för han börja ju jobba vid 23:00..men jag orkade verkligen inte vara vaken så jädrans slut !
så vaknade jag vid 23:00 igen..det trök som fan på bringan..fick knappt nå luft och jag hade sååå ont..om jag la mig på sidan då gjorde det så ont så jag börja grina..kunde bara ligga på rygg..men det trök hela tiden där...skit obehaglig..så jag har inte sovit många timmar i natt...fick panik ju för det gjorde så ont o jag fick knappt nå luft...så jag satt i sängen hur länge som helst..det hjälpte liiiite..men inte mycket..vet ej vad det var? har liite ont nu..och när jag böjer mej ner jävla vad ont det gör då !
så det kanske har nått med förskyldningen att göra ? för jag är helt snorig fortfarande,,,
gör ont när jag andas med så...ingen kul alls :(

Hoppas det inte blir så i natt..då vet jag inte vad jag ska göra :(
nog om det nu !!

Ska ta 09:25 bussen hem till mamma..

det snöar just nu..såg det när jag var ut med hundarna imorse...man ser inte så mkt när man tittar ut men lite ser man allt :) men det kommer ganska mycket men det syns inte så...


Vi hörs !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0