18:25

God kväll...

tog ju bussen hem till mamma imorse..gav pållarna kraft...sen åkte jag och mamma till köping..eller först tog jag ut pengar i kolsva..sen till köping..handlade och så..sen till macken..var tvungen att köpa en macka var så hungrig =)
sen till kolsva..jag skulle in på apoteket..köpte en serie med ackne produkter....4 st...har ju ackne till och från..vissa dagar är det hur bra som helst o andra dagar pluppar det upp en massa...så nu har ja bra produkter =)

Sen hem till mamma igen...mockade och gav hästarna hö...sen vid 13 tiden åkte vi till josefin skola och plocka upp henne..sen hem till mams igen för jag glömde ge hästarna kraft när vi åkte :) så jag gav det...
sen åkte vi till skbg...mamma släppte av mig hemma..hon skulle vidare till tommy (han jobbade) o hämta hans hem nyckel..
jag rasta hundarna och tog med mams & paps fax härifrån..sen kom mams och hämta mig..vi åkte upp till tommy..
så slutade tommy vid 14:30..o kom vid 15 tiden..han hade med sig mat från bosses till oss alla..
jag ville ha en räksallad och fick det ;) mums...
sen var vi där och snacka och sånt..

sen for jag hem till babe =) har duschat och plockat ögonbrynen osv... :) för er som är intresserade..haha...

21:00 ska vi se : Made in sweden på kanal 4....

ska ladda upp bilder senare ikväll på wilma och hugo som jag tog på dom idag !


Puss så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0