08:09

nu är jag hemma hos mamma..orkade inte blogga direkt när jag klivit upp..
alarmet ringde vid 05:45..messa till älskling att jag var vaken så han inte behövde ringa...sen duschade jag och käka frulle...Älskling kom hem från jobbet kring 06:15...han hade gjort illa sig vid ögat..såg skit läskigt ut. lila märken...typ som om nån rivit han under ögat och sen på ögonlocket..tur att det inte vart nå med ögat då !
ja så han käkade lite så gick han ut med hundarna så jag slapp ;)
sen vid 07:00 drog jag till bussen o älskling o hundarna gick och la sig...
Bussen skulle komma vid 07:02 men kom 07:11 ...suck ! hatar när man får stå o vänta & vänta !

Tog in hästarna i stallet när jag kom..dom fick morgon höt och kraften inne..så dom får sova lite efter maten åxo..
tar ut som om nån timma...

blir att åka å handla med mamma snart :)

helt kolsvart ute...men snart börjar det ljusna !

Men vi hörs senare !

Ha en bra morgon så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0