vi sjuklingar...

God kväll...

nu ska vi sjuklingar gå och lägga oss..är febrig och snorig...tog tempen för en stund sen o visst har jag feber...så jag gick till köket å ladda upp ett glas med yoghurt..samt dela en alvedon.då kommer älskling in till köket..

Jag : gå det här kommer ta tid..måste vara koncentrerad...
Älskling:aha

Sen kommer han in till käket precis när jag svalt den vidriga alvedonen..hade tårar i ögonen för jag var på gränsen till att spy..

Jag: fan vad jobbigt det är att svälja alvedon

Älskling: det måste ju vara psykist..hur kan du svälja mat då?

Jag : meen det är inte samma sak..när man tar alvedon så har man den i munnen en stund innan man sväljer å då vill man bara spy...

Älskling: ja det måste vara psykiskt..

Jag : men du då..du är nog psyk..... när du har feber så många dagar..det är inte normalt..

Hahahahaha så snälla är vi till varann när vi är sjuka bägge två...

hohoho vad vi älskar varann fast vi kallar varann för psyk =) vi brukar inte göra det så tro inte nått sånt..haha..det måste vara våra feber hjärnor som fått fnatt....

nej nu ska vi gosa ner oss i sängen..febriga och snoriga =)

Bloggar imorn när jag vaknat till liv..

Jag älskar dig mest av allt min kristoffer <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0