västerås imorn...

Hej igen...nu har han åkt..ska strax lägga mig med hundarna i sängen =) har haft dom i sängen några nätter nu :) så mysigt att ha dom i sängen..eftersom sängen är så pass stor så dom ligger ju inte på mig direkt hehe...

kallt som fan är det ute...hatar kyla..det räcker fan snart...

har kvälls plockat som vanligt...gör det varje kväll...alltså jag plockar bort grejer som ligger framme..tex muggar på bordet osv..så det är rent o snyggt imorn..

imorn ska jag åka med mamma till v-ås en sväng...men susanna ska till läkarstation vid halv elva..så hon kanske är klart elva eller nått ? så då kommer mamma & susanna och hämtar upp mig..

vette fan när jag ska upp...vi får se vad jag ställer klockan på =)
men att jag hinner duscha å äta frulle ut med hundarna osv..

Nää men jag bloggar imorn igen !!

Ha en trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Jossan-VikingLine-SiljaLine

Hallå du glömmde mig ju :(

2009-02-13 @ 17:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0