jävla fan...

God kväll...har varken haft lust eller ork att blogga...är ju sjuk nu :(
har feber och är förskyld....suuuck !!!!! käka en apelsin nyss..måste ha i mig lite vitaminer..så är man knappt sugen på mat heller...så har jag svårt för att svälja alvedon..har alltid varit sån..alltså ja tycker dom är så stora..jag spyr typ..så jag delar alvedonen men ändå är det värsta problemet för mig...urk ! inte alls kul när jag ska ta alvedon..värsta kampen för att få ner den...ibland kommer den ner ibland inte..seriöst har skit svårt för att svälja stora tabletter så som alvedon eller ipren..

tommy kom ju med nova vid 10:15 imorse...ja & nova gick till bussen vid 10:20..bussen kom vid 25 typ...
sen stog mamma å vänta på oss med bilen vid busshålls platsen...
mockade och fixade o så ! det var mega jobbigt nu när jag är sjuk..annars är det ju lätt & snabb fixat..men nu var det dö jobbigt...wilma & hugo fick vara ute under tiden medans jag höll på...även nova & jossan var ute =)

sen vid 12 tiden åkte jag,nova,susanna och jossan iväg till fagersta....åkte upp till jessica..hälsa på henne..fikade och satt o prata..fin lägenhet var det med..fräch å fin för att vara en etta =)

var där några timmar..åkte till pickabo..mamma köpte mig en as snygg lampa...TACK =) hon köpte en likadan till sig själv med...köpte cola o så...


sen när vi var klara i fagersta så åkte vi...hem hit först hämta avin..sen skjusa mamma mig till affärn..hämta ut ett paket..
sen skjusa mamma hem mig hit..tog med nova hit..för tommy & anna å theo var i v-ås när ja ringde han å fråga vart dom var..så nova fick leka med kita =) även med kristoffer :)
sen efter drygt en timma kanske så kom dom å hämta henne :)

nu sitter vi å glor på lets dance....

orkar inte skriva mer...helt slut..

vi kanske hörs senare..om inte så ha en trevlig kväll !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0