trött som faan..

Hej !!

vi sitter och tittar på Advokaterna på tv 4...
älskling ligger och halvsover i soffan..sjukisen..men han ska jobba i natt så visar det sig hur han mår imorn..om det är bättre eller sämre...
jag är galet trött..så förbannat trött...orkar knappt vara vaken..så trött så hela kroppen ömmar...

ska lägga mig vid 22 när det här är slut..orkar inte vara vaken tills babe åker..brukar vara det men nu orkar jag verkligen inte det....hur jag än skulle vilja...

imorn ska jag ta 10:25 bussen hem till mami...vara där några timmar och så..sen hem igen..

Nej nu orkar jag inte skriva mer...

bloggar imorn...ska upp vid 09:00...inte så tidigt vilket är sköönt =) haha..

Ha en trevlig kväll !

blogg.se är fruktansvärt seeeeeeg just nu..tar evigheter att logga in..samt att publicera ett inlägg...suck !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0