torsdag eftermiddag...

Hej !!

nu är jag hemma igen...tog ju 10:25 bussen hem till mamma...
mamma & lillesyrran kom och hämtade mig vid busshålls platsen...väl hos mamma så gav jag hästarna lunch hö och sen var jag inne en stund och bara slappa..sen vid 12 åt vi...sen gick jag ut..rasta wilmis & hugo...hugo fick vara ute och bita hundben..och wilma inne..tog med kita & shiras hundben för kita & shira tyckte tydligen inte om dom..hugo tyckte det var MUMS =)
mockade boxarna och lösdriften..packa kvälls hö i boxarna,fixa vatten hinkarna..packa morgon höt osv osv osv....

sen hade hugo nästan ätit upp hela benet så tog jag bort den och gav den till wilma för wilma hade inte rört sitt ben...o då börja hon tugga..för den var tuggad redan..så det var mycket godare tyckte hon =) så hugo fick det hela benet...

men hugo var mätt av den andra benet så han orkade inte bita en hel igen hehe..så jag tog in han..eller rasta han först å wilma..sen gav jag pållarna hö..

mamma & lillesyrran skjusa mig till bussen vid 15:00..bussen ska komma 12 över..men den kommer aldrig i tid..suck...
precis när mamma skulle skjusa mig så ringde babe att han vaknat...

väl hemma så stekte jag 2 ägg och hade på macka..
o nu sitter jag här =)

inatt /kväll ska det bli -10....urk varför ska det bli så jävla kallt ? det räcker fan snart med kylan...
inte har jag nån jävla bra vinter jacka heller...så man fryser ju arselt av sig jämt...

Vi hörs lite senare !

21:00 ska vi se på knutby-vägen hem på tv4....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0