suck för blogg.se

Ja det går så segt..eller jag har försökt att logga in hur länge som helst men utan resultat !

men nu så kom jag in äntligen =)
mamma kom ju och hämtade mig kring 11:00...in på macken sen hämta vi nova ...åkte hem till mams...
nova käkade och vi med...sen rasta ja wilma & hugo en sväng..så fick dom vara ute...
hade med nova ut till stallet..mockade och packa hö osv osv...nova "hjälpte" mig att mocka =) hihi...hon älskar att vara med mej i stallet och hålla på...bästa hon vet är när vi ska ge hästarna hö..då vill hon åxo göra det..så hjälpte hon mej att packa hö i säckarna haha...sötisen !!!
så gick vi in och lekte en massa...

tog 15:12 bussen med nova..

tommy kom o hämtade nova när vi var här..

vi åt mat nyss..vart potatis och köttbullar & gräddsås och våran super goda sallad..mums ! det satt fint i magen ....

nu ska jag se på unga mödrar !!

sen lite senare ska vi baka kladdkaka haha..mummmssss..


Skriver lite senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0