stor städat !!!!

Japps...nu har jag stor städat..puuhh..

detta har jag gjort:

*dammsugit över allt.
*skurat över allt.
*dammtorkat alla ytor
*vikt in ren tvätt.
*plockat lite och så...

tänkte ju först bara dammsuga men jag kan verkligen inte bara dammsuga..det går inte..var tvungen att skura och städa allt som jag brukar..haha..

älskling har vart ute och skottat bort mängder med snö...herrejesus vad mycket snö det har kommit...han måste ju skotta hela vägen + våran parkering..för ingen plogar det här för det är en privat väg...inte så kul men men...nästa vinter vill älskling köpa en fyrhjuling så han kan ploga med den =)
när han kom in så hela ryggen på t-shirten helt blöt...svetten lacka i pannan på han..
så nu ska han duscha igen =)

snart ska vi åka till mamma & pappa..vi tar med hundarna sådom får busa runt i snön medans jag är i stallet och donar..

Vi hörs !

Pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0