sov dax....

God kväll...nu är klockan 22:50...babe åkte för en stund sen....snart ska jag och hundarna lägga oss...
vart så sent med den först maskinen..den vart klar för en stund sen...och nu har jag den sista maskinen igång..men orkar inte vara vaken tills den är kvar så dom två klädes plagg får ligga över natten..så tummlar jag dom imorn bitti....
för dom var tvunga att tvättas separat..för det är vita kläder...

få se när jag ska kliva upp imorn..har ej bestämmt det än..men så jag hinner gott och väl mina morgon sysslor..=)
ska väcka älskling vid 10:00...då har han bara sovit 3 timmar stackaren...men han får sova på bussen till stockholm..

har packat det mest nu ialf..bara smått kvar..så som tandborste å strumpor osv...

Men jag bloggar imorn när jag vaknat !!

Ha en trevlig kväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0