små shoppat =)

Hej !!!!

Mamma kom och hämtade mig vid 09:00 imorse...åkte och tankade bilen sen hämta vi nova...och åkte sen mot v-ås...väl framme där så åkte vi till ica maxi..handlade...mamma köpte mej en skit fin blomma..måste ta kort på den sen så ni får se..passar vårat vardagsrum kanon...samma färg som tapeterna typ =) och en pläd.. mörk lila typ..matachar vardagsrummet åxo =) och en deo la jag ner i vagnen haha...det lönar sig att åka med mamma att handla :) haha..kanon !!!!

köpte en macka och cola från ica...nova fick en ost macka därifrån..och mamma köpte åxo en macka..så åkte vi till graven på vägen hem...tände ljus till prinsessan...älskade sibel du är så saknad & älskad <3

ja när vi var hemma hos mamma så rasta ja wilma & hugo...tog ut nova å vi gick till stallet..gav hästarna hö..
mockade och fixade hö osv osv...

tommy kom vid 15 tiden typ...och efter ett tag åkte vi hem..eller ja åkte med tommy hem..han skjusade hem mig...
när vi var precis här utanför så ringer älskling mig att han vaknat...hehe..så han sov till 16:00..han slog rekord haha..nu är han utvilad ialf...

nästa helg blir det kryssning jag, älskling,pappa och josefin =) kuul...för josefin fyller år den 16:e så vi åker den 13:e ..hon vill så gärna ha en kryssning när hon fyller år  =)

och så måste ju mamma vara hemma..med alla hundar & djur...men jag var hus & djur och barn vakt när dom har åkt både till finland och kryssning å (spanien för ett antal år sedan)..så nu får mamma stanna hemma =)
men det har hon inget emot =)  blir väl skönt för henne huset typ tomt & tyst =) men susanna blir ju åxo hemma...

Nää men vi hörs lite senare !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0