shoppat lite :)

Hej ! ! !

Tog ju 09:25 bussen hem till mams..så åkte ja,mamma,jossan och susanna till v-ås...bla ica maxi som vanligt =) och graven på vägen hem osv...köpte 3 par trosor och 1 deo..eller ja mamma köpte det till mig =)
väl hemma hos mamma igen så la jag ut wilma & hugo medans jag mockade och packa hö osv...så fick dom vara ute när jag gick in med..så underbart väder det har vart...sol hela dagen..nu har dock solen gått ner men det är inte så kallt ute..underbart !!
tog 15:12 bussen hem..bussen kom 12 över...rekord..bara för att det är sportlov för många å det är knappt några som åker buss haha...

väl hemma så ligger babe i sängen..sämre än igår säger han...mamma skickade med en stor påse med apelsiner till mig & babe..samt bröd :)

gick en sväng med hundarna nyss åxo...fan vad det är slask ute..urk ! men jag ska inte klaga..hatar när det är minus grader..så nu när det är plus ute ska vi inte klaga =)

ringde tommy för en stund sen och fråga om han kunde skjusa mej till affärn..måste handlas och älskling orkar inte åka till affärn så jag fråga om tommy kan hämta mig o skjusa mig till affärn..skulle ju kunna gå men jag orkar inte bära hem tunga påsar direkt...

så tommy var nu i smedjebacken men skulle åka typ då när jag prata med han..och så har han inga pengar på mob så jag ska ringa han tjugo över 16 och fråga vart han är=) så kommer han hit på en gång....

sen måste ja dammsuga å skura..puuhh....eller om jag tar det imorn vi får se...
tänkte vara hemma med älskling imorgon....ska åka hem till mamma på fre då ska vi till fagersta o besöka jessica i hennes nya lägenhet =)

Nej har saker o göra..vi hörs lite senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0