så där ja...

God morgon !!!

Vaknade lite före alarmet idag...(alarmet skulle ringa vid 09:00) så jag klev upp,stängde av alarmetpå mob så den inte skulle ringa...
duschade...klädde på mig...käkade frukost...mamma ringde nyss..eller först messa hon mej och kolla så jag var vaken =)
diskade även stekpannan och fixade och så...hunnit med mycket ändå har jag mycket tid till godo =)

älskling hade skrivit en lapp imorse..först att shira bara kissat...och sen att han hade kommit hem från jobbet imorse vid 07:30....(annars slutar han 06:00 ju) så idag får han sova tills han vaknar...

ska ut med hundarna strax så dom får göra sitt ute....

Ja men jag bloggar senare igen..

Ha en bra morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0