rent & frächt...

Såå nu är det storstädat i hela huset =)

väckte älskling vid 14 tiden...innan det så dammsög jag och skura hela huset..
och när han gått upp så dammsög jag sovrummet och skura...han hade inte hört när jag dammsög och höll på =) tur det..för jag börja dammsuga och städa vid 13:20 typ..orkade inte vänta..men han hade inte vaknat av det...brabra !!!

skakade mattorna precis ute..och la in dom precis..så dom har vart på vädring nån timma ialf...
luktar frächt och härligt här inne nu..när jag skurat o donat...

vi ska snart ut och gå en promenad med hundarna....ingen sol idag dock..synd..men det är bara några minus..och det är bra!

Nej nu ska jag greja lite sen ska vi ut och röra på fläsket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0