nej det tok snöar !

Godmorgon....la mig rätt sent igår..vart vid en 01:00 typ..fastnade framför datorn haha...
vaknade vid 10 tiden..trött som fan..men var så jädrans kissnödig så det känndes som om blåsan skulle explodera! så jag klev upp och kissa..sen duschade jag..klädde på mig..fixa fejan...käkade frulle...prata med mamma en sväng..dom var då precis hemma hade kommit från köping..för josefin hade tid till frissan ju...o jossan vart hur nöjd som helst med resultatet..=) hennes hår växer lika snabbt som ogräs hehe...

älskling sa igår att han ska väckas 11:00...då har han sovit ialf 4 timmar..han kom hem från jobbet vid 06:00..och han lägger sig före 07:00...

för han kan inte alls sova bra på helgerna så vi testar detta nu om det hjälper..att han sover så lite nu så han kanske sover bra i natt...hoppas !!!

snön vräker ner just nu...urk!!! hatar snö....

Nej snart ska jag väcka älskling;)

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0