Liten har blivit "stor"

God kväll...sitter och tittar på herre på täppan på kanal 6...erik & mackan är programledare =)
Babe åkte iväg till jobbet för en liten stund sen...hundarna fick pinka på gårn nyss...
jag är så trött....ska sova ut imorgon...eller måste annars funkar jag inte som människa haha..så det ska bli så fruktansvärt skönt att sova i våran underbart sköna & stoora säng...

imorgon så kommer mamma & hämtar mig...skjusar upp mig till anna & tommy & barnen..eller tommy jobbar ju..och mamma ska skjusa anna & theo till fagersta..för theo ska dit..så då ska jag passa nova så länge :) och jossan ska åxo va med mej å novis...

sen när dom vart i fagersta så kommer dom..så inväntar vi tommy som slutar halv tre...så ska vi fira theo..han fyllde ju 1 år i lördags.men vi firar han imorn =) pluttisen har blivit stor :)

bloggar imorn när jag vaknat !!!

Vi hörs

Trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0