kryssning..

Hej !!!

Sitter och kikar på lets dance fortfarande =) älskling sover på soffan..han orkar inte ens hålla upp ögonen stackaren..så han får sova till 21:30..sen väcker jag han..så ska vi lägga oss...hoppas hoppas att han sover nu hela natten utan att vakna helt klarvaken o har problem med att somna om !!!!!

jag,älskling,pappa och josefin åker på kryssning den 20:e i stället...längtar =) ska bli kul & skönt att komma ifrån vardagen nån dag =) och bara äta & njuta gott...jag å älskling har ju inte vart iväg på lääänge nu ju !!! så snart är det dax =)

jaha morgon dagen blir en hemma dag bara..ska nog städa,tvätta...och så promenera med hundarna & babe =)

Nej men vi hörs imorgon igen..när jag vaknat!

LÄNGTAR tills på måndag...för då ska jag ÄNTLIGEN klippa mig..längtar som FAN =)

Ha en trevlig kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0