klippt mig...

God kväll...sorry för dålig uppdatering..

mamma & jossan kom vid 10 tiden och hämta upp mig,åkte till tandläkarn....
följde med jossan & mamma in =) efter undersökningen så for vi...
släppte av jossan i skolan...hos mams så gav ja pållarna hö....rasta wilma & hugo..dom fick vara ute medans jag packa hö i stallet och greja..hann inte mocka för då skulle vi åka...åkte först till kolsva..tog ut pengar..sen in med mammapå ica..handla lite sen till köping..mötte upp susanna där...vi gick till frissan...klockan var då typ 12:45..vi hade tid 13:00 båda två =)

susanna klippte och färga..jag klippte mig bara..vart hur snyggt som helst..hon klippte upp håret och klippte snedlugg..
tog lite på topparna..hon sa att det inte var slitet alls..fast jag inte klippt mig på lääänge :) vill ju ha långt hår..eller jag har ju till axlarna..men vill ha lite längre...men vart suuuper nöjd med frillan...tur att man har en sån snäll mamma som betalar =) vad skulle man göra utan sina föräldrar ? hehe...

susannas frilla vart super fin!!!!!! håret vart svart..hon hade ju svart med slingor förut..men nu ville hon ha hel svart..men frillan vart kanon fin på henne! passa henne skit bra....

ja sen tog vi 14:40 bussen....susanna hoppa av hemma ...o jag fortsatte hem...fyllde på busskortet..fan 350kr fick jag punga ut..men det var mina sista pengar..lite surt men men :)

älskling tyckte frillan var sååå fin!! kul när han säger så =)

duschade när jag kom hem....nu är babe till bosses & affärn =) blir kebab med bröd för min del....babe tog en pizza...

fy vilket härligt väder det vart idag...kanon fint...solen har lyst varmt och skönt hela dan...hoppas på likadant väder imorn..

uppdaterar senare igen !

11 dagar kvar till kryssningen....längtar =)

7 dagar kvar till lillesyrran fyller år !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0