kladdkaka...

Hej !!

Nu är jag hemma..eller jag tog 15:12 bussen hem...var hemma vid 15:30..så jag kom ju inte hem nyss :) men för ett tag sen..

hos mamma så käka vi mat...trimma yngwes ansikte..eller håret så klart..för han såg knappt nått..såg helt vildvuxet ut haha..så nu ser man hans stora vackra ögon =)

mockade lösdriften och i hagen lite grann..packa hö säckar..fixa kraft...gav pållarna lite hö o kraft..tog av dom täckerna..nu ska det bli mildare väder..härligt !!!!äntligen...
promenerade med wilma & hugo..ja och massa mer..orkar inte skriva ner exakt allt haha..

käkade 2 ägg mackor när jag kom hem...babe hade nästan precis klivit upp...

mumsade i mej en liten bit kladdkaka nyss :)

redan mörkt ute...suck...

äh men vi hörs lite senare igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0